Mama2c

Mama2c

poniedziałek, 13 maja 2013

Bilans dnia...

Może trochę przedwczesny, bo przecież dzień się jeszcze nie skończył, a do tego jeszcze ho ho... Ale, że dnia chwalić nie zamierzam- to zaryzykuję!
Lila wstała przed godziną siódmą. Do godziny dziewiątej zrobiła trzy kupy. Bosko. Potem zrobiła jeszcze jedną i na razie cisza w tym temacie.
Rano cyc i kasza z apetytem. Potem strajk. Pierwsza łyżeczka zupy i odruch wymiotny. Świetnie. Jeśli rodzi się właśnie kolejny niejadek w naszej rodzinie, to przysięgam- pakuję się i tyle mnie widziano.
Zupę jednak zjada. Oczywiście bez szału i zachwytu, ale otwiera buźkę i nie ma tych znienawidzonych przeze mnie (to trauma po Elizie) odruchów. Może trwa to tylko trochę dłużej niż dotychczas, bo Księżniczka parę razy się zastanawia czy przełknąć, czy potrzymać jeszcze w buzi- a nuż samo się wchłonie...
Wraca Tata z Elizą.
Wspólna zupa.
Córka do lekcji.
Tata z Młodszą na spacer.
Mama dwóch córek ma ambitne plany, poza zrobieniem obiadu oczywiście, umyć podłogę w kuchni i jadalni... Tymczasem siedzi i posta pisze...

5 komentarzy:

  1. A tam będziesz podłogę myć:) Odpocznij:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dobre mi to mycie podłóg nie wyszło, bo patelnie spaliłam. I trzeba było siedzieć na d...

    OdpowiedzUsuń
  3. Post musi być :) I straty jak widzę też :) Mój Kubuś dzisiaj zrobił aż jedną kupkę... ostatnio robi częściej.. tzn jedną na 2 dni haha a do takiej częstotliwości nie jestem przyzwyczajona. Niedługo to się skończy :)
    Martuś a kiedy zaczęłaś wprowadzać pokarmy? bo widzę, że nie każda mama czeka aż maluch skończy te 6 miesięcy przy karmieniu piersią... to czekać czy nie? Już jestem skołowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta z całego serca życzę Ci by Lila do jedzenia była takim dzieckiem jak Jagoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia i ja sobie tego w takim razie życzę, bo jak mniemam-nie masz z Nią problemów :) Na razie nie jest źle, odpukać. Myślę, że miałaś rację i chyba faktycznie zaczynamy ząbkować.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!