Mama2c

Mama2c

niedziela, 26 maja 2013

Tak słodko być mamą...

Dzień Mamy...
Obchodzę go po raz siódmy...
Jaki był ten dzisiejszy? Zwyczajny, a jednak wyjątkowy...
Wspomnienie pierwszej myśli po zrobieniu testu ciążowego: "Będę mamą."
Po długich 41tygodniach, myśl która powoduje, że krew szybciej krąży a świat wiruje: "Jestem mamą."
Za 6lat krew znów szybciej popłynie a  świat znów zawiruje kiedy położna pokaże mi Lilę...
Myśl, kiedy patrzę na skupioną nad lekcjami Elizę, albo śpiącą Lilę: "Chcę mieć jeszcze jedno dziecko."

Dziś Dzień Mamy smakował wspólnym, długim śniadaniem... z pełzającą po jadalni Lilą, gdzie unosił się aromat świeżo zaparzonej kawy, pitej tak niespiesznie...
Smakował frytkami, smażonymi na starym oleju, podbieranymi Elizie w aucie, w drodze na szybkie zakupy...
Obiadem, innym niż zwykle, przygotowanym z myślą o mojej Mamie, która wróciła dziś z wakacji...
Rozmową przy kolejnej kawie i torcie, bo to taka nasza mała tradycja w Dniu Mamy...
Wreszcie, smakował oscypkami przywiezionymi przez moją Mamę, które jeszcze wczoraj kusiły nielicznych turystów w Karpaczu...
Niby zwykły dzień, a taki inny...
Bo słodko być mamą...
Nawet wtedy, kiedy ręce opadają, a cierpliwość, skończyła się jakieś trzy dni wcześniej...
Również wtedy, kiedy mam wrażenie, że nie robię nic innego, tylko karmię, przewijam, gotuję, piorę i powtarzam w kółko to samo...
Jestem wdzięczna losowi, że mogę być mamą, że mogę doświadczać tych wszystkich blasków i cieni macierzyństwa, że mogę pękać z dumy i tupać nogami z bezsilności, że szczęście bucha mi uszami, a wieczorami padam na twarz ze zmęczenia...

Od prawie 7lat przeżywam przygodę swojego życia... I jest to przygoda z gatunku ekstremalnych- uczy, bawi, kładzie na łopatki, daje siłę, o jaką bym siebie nie podejrzewała, smuci, rozśmiesza do łez...

Jestem mamą- jak to pięknie brzmi!

12 komentarzy:

  1. Nic dodać nic ująć. Uśmiech na Twojej twarzy jest potwierdzeniem wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w takim dniu, uświadamiam sobie, że nawet wtedy kiedy jest ciężko i wszystko jakby pod górę, to jednak jest pięknie...bo mogę tego wszystkiego doświadczać, i że za chwilę znów pojawi się słońce...

      Usuń
  2. Pięknie opisalaś radość macierzyństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie Aneto życzę tego samego! Z całego serca.

      Usuń
  3. Rozczulająco :) Przemiły dzień, mimo, że pogoda nie dopisała zupełnie. Przynajmniej u nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas za oknem późny listopad, ale w sercu maj :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki, takie jesteśmy modelki trzy :)

      Usuń
  5. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. najcudowniejsze, co mi się w życiu przytrafiło, to bycie mamą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!