Mama2c

Mama2c

piątek, 28 czerwca 2013

Druga nominacja :) Liebster Award!

Dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka dzięki Agacie z bloga: "Nie tak znow kolorowo". Agatko-dziękuję Ci, za moją drugą już nominację do nagrody Liebster Award. Wiem, że niektórzy tych zabaw nie lubią, za to ja-tak. Przypomnę Wam pokrótce zasady:

Liebster Award otrzymywana jest od innego blogera za "dobrze wykonana robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Oto moje odpowiedzi na pytania Agaty:

 1. Komputer stacjonarny czy laptop?
Zdecydowanie laptop, szczególnie ten ostatni-urodzinowy prezent od mojego męża.

2. Kawa czy herbata (czy wino, piwo, rum, ogolnie ulubiony napoj)?
Zdecydowanie kawa-uwielbiam ją :) Ale grzanym winem zimą też nie pogardzę i gorącą czekoladą również :)

3. Ksiazka czy e-book?
Zdecydowanie książka, e-booka też dostałam od męża, ale na razie nie mogę się do niego przekonać, i korzysta Eliza.

4. Hobby?
Hmmm, kiedyś na pewno gotowanie, teraz również blogowanie :)

5. Jak duza planujesz rodzine? ;)
A tu się da coś zaplanować :) Marzy mi się jeszcze jedno dziecko.

6. Jesli masz samochod, jestes raczej kierowca ostroznym, czy piratem drogowym? ;)
Jestem niedzielnym kierowcą od jakiegoś czasu, więc tylko i wyłącznie ostrożnym.

7. Ukochana zabawka z dziecinstwa?
Lalka Zuzia przywieziona przez dziadka-marynarza, na pierwszych wakacjach, na które ze mną pojechała wsadziłam jej włosy do beczki ze smołą :) Co prawda jakiś domowymi sposobami udało się tą smołę ściągnąć, ale włosy lalki już nigdy nie były, takie jak kiedyś. Zupełnie mi to jednak nie przeszkadzało :) Szkoda, że nie wiem, co się z Zuzią stało...

8. Jaka cecha Twojego charakteru najbardziej utrudnia Ci zycie?
Na pewno pesymizm, wybuchowość też raczej nie pomaga :)

9. Latem lubisz sie opalac, czy wolisz paradowac jako "corka mlynarza"? ;)
Pewnie, że lubię być opalona, ale raz, że mam jasną karnację, a dwa, że miałam wycinane pieprzyki, dlatego, że zaczęły zmieniać kolor, i raczej słońca muszę się wystrzegać.

10. Jestes zwolenniczka malzenstwa, czy nie przeszkadza Ci zwiazek na "kocia lape"?
Hmm, u innych mi nie przeszkadza, ale sama wolałabym jednak mieć te sprawy sformalizowane i zalegalizowane :)

11. Lubisz swoich tesciow (jesli ich masz oczywiscie), czy trzymasz sie od nich jak najdalej? :)
Ha ha ha :) Poproszę inne pytanie :) Tak się lubimy, że nie mamy dzisiaj żadnego kontaktu.

Jako, że kalendarzowe lato trwa, a dzieciaki mają już wakacje, postanowiłam, że moja lista pytań będzie właśnie taka letnio-wakacyjna. Mam nadzieję, że udzielanie odpowiedzi wprawi Was w iście urlopowy nastrój :) Oto pytania:

1. Tegoroczny urlop-gdzie, z kim i jak?
2. Danie/napój/drink kojarzące(y) Ci się z wakacjami.
3. Wakacyjna miłość-przeżyłaś ją?
4. Jutro możesz znaleźć się w wymarzonym przez siebie miejscu na urlop-gdzie byś się obudziła?
5. Zagraniczne wojaże czy "dobre, bo polskie"?
6. Najgorszy urlop w Twoim życiu?
7. Co,oprócz pogody, może zepsuć nawet najlepiej zapowiadające się wakacje?
8. Pamiętasz pierwsze wakacje ze swoim dzieckiem/dziećmi? Jak je wspominasz?
9. Udany urlop to totalny spontan czy planowany i organizowany na pół roku wcześniej?
10. Góry-latem czy zimą?
11. Jak wyobrażasz sobie wakacje w wieku emerytalnym :)?

A oto nominowane przeze mnie blogi-miłej zabawy Dziewczyny!

1. http://nadziejaumieraostatnia1.blogspot.com/
2. zachowaj-chwile.blogspot.com/
3. http://mamazpowolania.blogspot.com/
4. http://dzielnamama.blogspot.com/
5. http://dzieciozmaganiamatki.blogspot.com/
6. http://kubernusiowaszafa.blogspot.com/
7. http://beznudyyy.blogspot.com/
8.  http://olafowyswiat.blogspot.com/
9. http://swiat-karinki.blogspot.com/
10. https://www.facebook.com/Sposobynadzieci
11. http://oczaminadulki.blogspot.com/

7 komentarzy:

  1. Mniam mniam, grzane wino, albo piwo na stoku narciarskim - to jest to! Szkoda, ze tutaj tego nie uswiadczysz...
    Do mnie tez eBooki nie przemawiaja. Maz chcial mi sprawic taki prezent na jakas okazje, zebym bardziej nadazala za XXI wiekiem, ale wybilam mu to z glowy. Musze miec kartki i zapach drukarni. :)
    Naprawde chcialabys trzeciego malucha? ;) Moj maz czasem wspomina mi, ze moze bysmy sobie "strzelili" jeszcze jedno, ale ja raczej sie nie pisze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz ostatni zimowy pobyt w Kościelisku upłynął nam pod znakiem ogromnych ilości grzanego wina :) Mi żaden e-book i inne cuda nie pomogą, jeśli chodzi o odnalezienie się XXI wieku :)
    A co dziecka, to pewnie, że bym chciała. Tylko, że ja zdecydowanie jestem z tych, które po kolejnym dziecku muszą złapać chwilę oddechu zanim podejmą decyzję o kolejnym :) Z Elizą, to wiadomo, z jakich względów, ale nawet teraz po Lilce, nie chciałabym chyba tak od razu. Za jakieś 4latka :) No wiesz, nigdy nie wiadomo, może za jakiś czas, Ci się jednak zachce, dzieciaki podrosną, zatęsknisz za małym bąblem, a może i nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś bardzo dziękuję. Oczywiście na zadane przez Ciebie pytanie odpowiedziałam http://www.sposobynadzieci.pl/blog-2/ Już dwukrotnie brałam udział w tej zabawie, za pierwszym razem podałam dalej, ale tak dużo czasu zajęło mi wymyślenie pytań i wytypowanie kolejnych blogów, że teraz tylko odpowiadam na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, dzięki za udział w zabawie. Dla mnie wymyślanie pytań to pikuś, mogłabym pewnie od razu podać 3kolejne zestawy, najdłużej idzie mi wklepywanie wybranych blogów i informowanie właścicielek o nominacji :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dzięki za nominację. Niestety z braku czasu sprawa musi poczekać, a też z 11 blogami będę miała kłopot, bo chyba nie czytam aż tylu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie dzięki

    Jak znajdę chwilę na pewno odpowiem na twoje pytania :)
    Tylko kiedy... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie pytanie (o teściów) wymiata:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!