Mama2c

Mama2c

piątek, 21 czerwca 2013

Po kąpieli...

Jako, że tata dwóch córek, miał w tym tygodniu wyjątkowo drugą zmianę, kąpiel Dziewczyn należała do moich obowiązków. No jakże się cieszyłam :( Eliza niezmiennie chce pomagać przy kąpieli Lilii, i chwała Jej za to, bo to czort nie Dziecko, z tego małego Bąbla :)
Lilcia przy okazji kąpieli z mamą postanowiła rozchlapać się na całego. Chlapała już od jakiegoś czasu, ale to co zaczęła wyprawiać w tym tygodniu, to już gruba przesada...
W każdym razie wyciągnęłam Ją dziś z wanienki, położyłam na przewijaku, a ta Gwiazda-bach stopa do buzi. Na co Eliza zbulwersowana, mówi do Niej:
-Lila nie jedz nogi, tam są miliony bakterii.
Boże! Powiało taką grozą, że niemal zobaczyłam te bakterie na tych małych nóżkach! Rozczuliła mnie ta troska, ale nie omieszkałam wspomnieć, że stópka jest świeżo po kąpieli, więc może z tymi bakteriami nie jest, aż tak źle... Kontra ze strony Elizy była powalająca:
-Mamo, jeśli Jej tak bardzo smakuje czysta noga, to brudna może Jej tym bardziej posmakować!
Kurczę, no coś w tym chyba jednak jest. W końcu brudna noga, ma w ogóle jakiś smak, w przeciwieństwie do czystej :) A każdy wie, że złe nawyki żywieniowe nie prowadzą do niczego dobrego. Amen.
I jeszcze parę zdjęć Lilkowych stópek-i czystych i brudnych :)





12 komentarzy:

  1. Hehe no tak brudna noga przeciez lepiej smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Chociaż dawno nie próbowałam :)

      Usuń
  2. O jaka śliczna Lileczka ! A jaka już duża ! Oj Martuś jak możesz takie piękności tak ukrywać. Więcej zdjęć proszę ;-)
    No a Eliza to mistrzyni ciętej riposty. I to jakiej mądrej. Fajne te Twoje Dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anetko! No widzisz jakoś mało zdjęć robię ostatnio... Nie mam czasu, jak sobie przypomnę, to robię Lilce sesję i potem miesiąc aparat leży w kącie... Muszę się poprawić :) O, a z Elizą, to już dyskutować można na każdy temat!

      Usuń
  3. Jaka ona cudna! Oczy ma nieziemskie!!! Te rzesy!!! A w ogole to pomyslalam, ze bedzie z niej niezla laska kiedys, bo ma bardzo dlugie nogi jak na niemowlaka! Nik to ma dwa krotkie serdelki... ;)
    A przy Elizie to mozesz z powodzeniem przejsc na emeryture wychowawcza. Juz ona Ci Lile wychowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Nik na razie idzie w masę :) A Ona szczupła to może tak się wydaje, że nóżki długie. No oczka ma super, to fakt.
      Eliza już mi zapowiedziała, że jak będzie trzecie dziecko i Ona będzie już wtedy większa, to Ona się nim zajmie... Strach się bać, chyba bym nie zaryzykowała :)

      Usuń
  4. Naprawdę coś w tym jest :) Bystrzacha z tej Twojej córci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Brudna noga jest najsmaczniejsza:) Słodka Kluska:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodka, słodka-ale charakterek też ma!

      Usuń
  6. Lileczka jest rozkoszna :D a stópki... no bo musi sprawdzić czy to na pewno są jej stópki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. miliony bakterii! udane masz córy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!