Mama2c

Mama2c

poniedziałek, 22 lipca 2013

Dobre, pedagogiczne podejście...

Plażingu ciąg dalszy. Tym razem bez Taty, bo ten niestety musiał wrócić do pracy, ale dziś nad wodę zabrała Elizę ciocia. Zanim jednak pojechały, wykorzystać chciałam obecność Elizki i poprosiłam Ją żeby spojrzała na Lilkę, kiedy ja pójdę się szybko umyć. Długie kąpiele w pianie muszą poczekać do... emerytury :)
Zamknęłam drzwi, żeby choć przez chwilę poczuć namiastkę posiadania jakiejkolwiek prywatności, ale myłam się w tempie ekspresowym, bo 7letnia Niania, nie do końca mnie przekonuje :) I nagle słyszę Elizę:
-No dobrze Lilciu, możemy się pobawić, ale najpierw ustalimy zasady i musimy się ich trzymać.

O mało nie parsknęłam śmiechem. A tak niedawno moja Starsza Córcia nie chciała zaakceptować faktu, że w podczas gry w Chińczyka, my też możemy Ją zbijać, albo dostawała furii, kiedy grając w Farmera wyrzucała na kostce wilka...
Nauka jednak nie idzie w las. To cieszy :) Niestety o tym, czy Lilka gotowa była zaakceptować zasady, już się nie przekonałam, bo moje 2minuty prywatności dobiegły końca.

18 komentarzy:

  1. :))

    Starsza córcia już granice od małego ustala.. Mamuś taki Nasz urok.. że o odrobinie prywatności możemy zapomnieć..

    http://kubernusiowaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, nawet w łazience, eh...

      Usuń
  2. Oj znam to znam, u nas wczoraj tacie Matyldy oberwało się od niej- że niedokładnie sprząta:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak sprzątać, to tylko dokładnie :) A Tacie uwaga nie zaszkodzi :)

      Usuń
  3. Hihi, przez kilka lat to bedzie niezaprzeczalna zaleta dla Elizy - bycie starsza siostra. Bo starszy zawsze ustala reguly zabawy! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co na to Lila :) Gorzej jak będzie miała swoje zasady

      Usuń
  4. Najważniejsze to trzymać się zasad :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj fajnie ma Elizka z tym plażingiem, ja też chcę blisko morze! Chlip :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja marzę o bliskości gór chlip chlip chlip

      Usuń
  6. U nas na południu pogoda iście plażowa. Ale plażing nie dla każdego :-) .A teksty Eliza ma pierwsza klasa. Fajnie, że je spisujesz. Fajnie będzie kiedyś do nich wrócić !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie dla każdego, ja na przykład plażuje niezmiennie w domu z Lilcią :)
      A spisywać koniecznie muszę, bo inaczej połowę bym zapomniała!

      Usuń
  7. Weźcie Nas następnym razem na plażę :)

    Bo zasady muszą być :) !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą i koniec :) To pakujcie się i czekamy na Was :)

      Usuń
  8. O, dziękuję bardzo. A to był świetny komentarz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!