Mama2c

Mama2c

środa, 25 września 2013

Kobiety mają (podobno) lepiej...

Do takich wniosków doszła moja 7letnia Córka. Ja tam mimo wszystko nie do końca się z tym zgadzam, dlatego pozwoliłam sobie uwzględnić tą wątpliwość czy aby na pewno lepiej i zawrzeć ją w nawiasowym podobno.

A Córka doszła do takich wniosków w nie byle jakich okolicznościach, bo podczas siedzenia na tronie :) O czym mowa, chyba każda mama wie! No więc siedzi hrabina, drzwi przymknięte, toteż słyszę Ją wyraźnie, jak się odzywa:
-Wiesz mamo, kobiety to jednak mają lepiej.
-Tak? Tu wyobraźcie sobie mega znak zapytania matki, która wątpi, oj bardzo ostatnio wątpi.
-No bo jak robią siku, a im się zachce kupę, to nie muszą wstawać, a faceci muszą.

... Cóż mam powiedzieć? Z takimi faktami się nie dyskutuje :)








32 komentarze:

  1. No i teraz już wiem na pewno, że kobiety mają lepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahahahah, jak bylam mala tez tak myslalam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Ja też. Ale miałam brata i jako 4-5latka próbowałam sikać na stojąco :)

      Usuń
  3. Trzeba sobie tłumaczyć jak się da... :D
    Choć i ja ostatnio wątpię. A koleżankom, którym się rodzili chłopcy (a one tęsknym okiem patrzyły na moje dziewczynki) mówiłam, że powinny się cieszyć, bo będą mieli łatwiejsze życie.
    I wcale nie jestem jakąś feministką...

    Elizka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ta, zdecydowanie Chłopaki się w życiu nie przepracują :) Poza przysłowiowym zdobyciem zwierzyny niewiele mają do roboty...

      Usuń
  4. Słodka ta Twoja córeczka i jaka śliczna. No cóż zaczyna dopiero się uczyć i poznawać życie, oby się nie rozczarowałą szybciej:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie uważa, że mamy lepie-zobaczymy jak długo :)

      Usuń
  5. hahahaha i na tym się kończy to "lepiej" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe mądralińska mała, co fakt to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faceci jak robią kupę to łowią ryby "wędką" ;p
    Nie ważne kto tam ma lepiej. Ja chyba uwielbiam być kobietą i nawet z tym (lepiej) mi dobrze :* Pozdrowienia dla niezwykle spostrzegawczej Córeńki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie też to uwielbiam, ale ostatnio moja kobiecość leży i kwiczy :(

      Usuń
  8. hahaha, siedzę i kwiczę;) co za podsumowanie! PS> Piękna dziewczyna z Twojej starszej córki! Hoho, kawalerów to będziesz musiała odpędzać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bystrzacha hehe :) ale rację dziewczyna ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. He he - Eliza ma rację ! No przecież my wstawać nie musimy . Będę sobie to tylekroć przypominać ilekroć pomyślę, że faceci mają lepiej .
    Martuś myśl o kratach w oknach .
    Myśl poważnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki Anetka, no pomyślę, zwłaszcza, że my na parterze :)

      Usuń
  11. No tak! Z faktami się nie dyskutuje :-) W odwrotną stronę FAKT tez zadziała! Eh jak praktycznie być kobietą....
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana nie wiem czy lubisz tego typu rzeczy, ale zapraszam Cie do zabawy :) http://www.momscam.blogspot.de/2013/09/ive-got-tagged.html podkreslam ze nieobowiazkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż w czymś mamy lepiej...

    Bo już jeśli chodzi o całą resztę, to nie daj sobie wmówić (jestem na etapie przygotowywania chrzcin Agnieszki i zgadnij, kto ma lepiej?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zgadnę szybko, bo 3tygodnie temu sama to przerabiałam :(

      Usuń
  14. Ja tam zawsze uważałam, że chłopaki mają lepiej, bo jak im się siku chciało, to starczyło, że się obrócili pod jakieś drzewo, czy mur, a ja zawsze musiałam krzaczorów poszukiwać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! O! No właśnie! I jak na złość, jak już pęcherz pełny go granic możliwości, to nawet większej kępki trawy nie widać wtedy!

      Usuń
  15. He he uwielbiam wszystkie takie filozoficzne twierdzenia płynące z ust dzieci :) Super zdjęcia, najbardziej podobają mi się te gdzie jest piękna duża córa oraz bohaterka drugiego planu - Lilcia :) pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dużo mamy takich zdjęć, gdzie Lila się nam wcina gdzieś w kadr :) A dzieciaki i Ich filozofia-sama słodycz!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!