Mama2c

Mama2c

poniedziałek, 7 października 2013

Kto doradzi (matce) lepiej niż Córka?!

Za nami weekend. Chciałabym napisać, że naładowałam baterię tak jak tydzień temu, niestety byłaby to nieprawda. Z ambitnych planów wyskoczenia gdzieś dalej niż nasz osiedlowy las nic nie wyszło, a de facto sam wczorajszy spacer w tymże lesie, również okazał się porażką, z tytułu jęczącej niewyspanej Lilki, która zamiast zasnąć, postanowiła wszystkim pokazać jaka jest na tym spacerze głęboko nieszczęśliwa. Także, rodzinnie, przyjemnie i głośno było...
Do tego wieczorna, również "przyjemna" bardzo wymiana zdań z mężem na tematy finansowe i możemy uznać, że "udany" weekend za nami... Oby więcej takich (nie było!).
Nic więc dziwnego, że kąpiąc wieczorem Elizę, sama do siebie chyba, no bo przecież nie do 7latki (!!!) powiedziałam na głos: "Ale jestem zmęczona". Na co moja Gwiazda, wychodząc z wanny, z gracją na miarę Marlin Monroe, (mam nadzieję, że nie przekręciłam pisowni) rzekła:
-A ja nie mamo, bo miałam bardzo odprężającą kąpiel. I tobie radzę to samo!

Padłam!
I najchętniej tak jak stałam, weszłabym do tej wany... Warstwa jesiennych ubrać powstrzymała mnie jednak przed tym desperackim czynem...
Kiedy tak czasami słucham tej mojej Siedmiolatki, zastanawiam się, czy to naprawdę możliwe, żeby żegnała przedszkole z diagnozą, że jest nieśmiała?! Czy to na pewno chodziło o to samo Dziecko?

8 komentarzy:

  1. Czy Ta nieśmiała Nastolatka doradzi coś Matce Kubiczkowej? Moja Mądrość czteroletnia rzekła: "Na szczęście żyje! Cieszmy się."

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecięca mądrość jest wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe świetna riposta ;) a my też wczoraj mieliśmy ścięcie z mężem na tematy finansowe...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj próbowałam skorzystać z rady Elizy, ale niestety z marnym skutkiem - weszłam do wanny i w tym momencie zaczął się płacz Agnieszki. Nic to, mówię sobie, ojciec jest, poda smoczek, przecież obiecał. Po pięciu minutach wściekła jak osa byłam z powrotem w pokoju. Tatuś grał w World of Tanks i nie mógł bitwy przerwać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe ja też padłam. Ja wlasnie biorę kąpiel powiedzmy relaksującą gdyby nie fakt, że obok krąży Pola z szelmowskim uśmiechem, aż się boję co zaraz wymyśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie, corka doradzi Ci najlepiej!
    Kurcze, czy Eliza, oprocz nastoletniego domagania sie stanika i problemow sercowych, czyta tez nastoletnie poradniki??? Bo ta rada, to wypisz - wymaluj z "Bravo" czy innej "Dziewczyny"! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!