Mama2c

Mama2c

piątek, 1 listopada 2013

Roczek, odsłona pierwsza :)

1listopada- dzień tak wyjątkowy, jak wyjątkowa (dla mnie) jest nasza Córcia.
Wszystkie blogowe Ciocie, mimo późnej pory, zapraszamy na wirtualny kawałek torcika :)
Proszę, częstujcie się!


Świetny, prawda? A jaki był pyszny, ale w to akurat musicie uwierzyć mi na słowo :)

Nie napiszę, że nie wiem kiedy ten rok zleciał. Wiem doskonale. Zmieniłam w tym czasie z tysiąc pieluch, byliśmy na kilku szczepieniach, miałam dwa kryzysy, kiedy myślałam, że przestanę karmić piersią, trzy razy walczyłam z katarem w małym nosku, zaliczyliśmy pierwsze Boże Narodzenie i pierwszą Wielkanoc w powiększonym składzie, przypomnieliśmy sobie, że wakacje z Niemowlakiem, to w zasadzie nie wakacje, przeżyliśmy kilka napadów dzikiej zazdrości u Elizy, wstaję co noc dwa razy i mam nadzieję jeszcze długo wstawać,  i nadal każdego dnia uczę się zachłannie mojej Córci. To dla mnie zupełnie nowe macierzyństwo, tak inne od tego z Elizką... Ja jestem inna, sytuacja jest inna. Jest... tak, jest spokojniej (chociaż może na blogu tego nie widać :)), jest po prostu inaczej. Lila to dla mnie dar od losu, żebym mogła przeżyć to wszystko jeszcze raz, ale normalnie.
Mam tyle zaległych postów, które miały ukazać się na blogu, że nawet się nie zarzekam, że napiszę te związane z ciążą z Lilcią oraz porodem, ale na pewno się postaram :) Może kiedyś doba będzie dłuższa :)


A oto roczna Lilcia :)


22 komentarze:

  1. Sto lat dla Lilki!!! Śliczna solenizantka! Częstuje się wirtualnie torcikiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego i dziękujemy Wam bardzo Dziewczyny!

      Usuń
  2. Wszystkiego Najlepsiejszego dla Lilci!!!

    Matko, jak ona powaznie wyglada w tej sukienusi, normalnie panieneczka! Gdzie sie podzial malutki dzidzius??? ;)
    Torcik wyglada slicznie, szkoda, ze nie moge wpasc na kawalek... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam gdzie ten mały Bobas :) Agata, no torcik odpada, ale może się w Zakopanym na szarlotkę latem umówimy?

      Usuń
  3. Spelnienia marzen mala ksiezniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia od cioci Kubiczkowej! Rośnij na pociechę i dumę swojej wspaniałej Mamusi, Ty Maleńka Lilkowa Kruszynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo cioci Kubiczkowej buziaki

      Usuń
  5. Gwiazdeczko rośnij zdrowa, uśmiechaj się od ucha do ucha i zdobywaj nowe umiejętności, żeby mama i tatuś pękali z dumy!
    Ps. Matko jaki piękny tort, mam ślinotok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mia, był przepyszny, ja ogólnie torty lubię, no ale ten przebił wszystkie jakie jadłam. Dziękujemy bardzo za życzenia, a co tam u Was? Dziewczynki zdrowe?

      Usuń
  6. jaki słodziak :) wszystkiego najlepszego Lilciu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, słodka jest jak ten tort :)

      Usuń
  7. sto lat dla Lilki! piekna dziewczynka,a jaka sukieneczka! niech zdrowo rosnie ku radosci rodzicow! a tort sliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sukieneczkę ledwo Ją wcisnęliśmy :) Dziękujemy za życzenia!

      Usuń
  8. Ale ona pięknie wygląda! <3 Tort też robi wrażenie, cudny.
    Przegapiłyśmy urodzinki, bo u nas dużo się działo i nie miałam kiedy wejść porządnie nawet na swojego bloga, ale oczywiście najszczerzej, z głębi serca dobrze życzymy Jubilatce i całej rodzince :) Lilko, samych cudowności, miłości i wielu pięknych chwil dzieciństwa, na których zbudujesz swoją tożsamość. Elizo, jako że to Twoja rocznica bycia siostrą, radości z posiadania rodzeństwa, cierpliwości i czasem chwil tylko dla Ciebie od rodziców. Drodzy rodzice, cóż, miłości, zgodności, pociechy i pożytku ze swych cór :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torcik pycha, zjadłam go dużo więcej niż powinnam :)
      Dziękujemy Wam pięknie za takie ładne życzenia. Ściskamy mocno!

      Usuń
    2. Aha, no i regularnie do Was zaglądamy, więc piszcie, piszcie-kotem się nadal nadziwić nie mogę :)

      Usuń
  9. Spóźnione, ale szczere jak najbardziej , urodzinowe uściski dla Lilci od nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!