Mama2c

Mama2c

niedziela, 26 stycznia 2014

4/52

Intensywny to był dzień. I bardzo przyjemny zarazem, ale o tym innym razem :)

Kolejny tydzień naszej zabawy. Na razie jestem zdyscyplinowana. Chociaż, może już teraz powinnam sama ze sobą zrobić zakład, w którym tygodniu polegnę :)

Mama... No cóż, odkąd dołączyłam do rzeszy fanek Ewy Chodakowskiej na fb, coraz częściej zdarza mi się ulec pokusie... Kurczę! Ta babka jest tak fit, że ktoś musi grzeszyć...


Lila po popołudniowej drzemce... O tak jest u nas właśnie zimno!


Elizka... Piękniejsza z każdym zdjęciem!


10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mam problem z tym wyzwaniem, bo zanim urodziła się Lila postanowiłam, że będę jej pstrykać zdjęcie raz w tygodniu od dnia urodzin... i tak robię na osobnym blogu :) więc do kwietnia już blisko i moje 52 tygodnie niedługo się skończą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja napiszę że córa rozmarzone oczy ma nadal hehe a i mama jakiś taki błysk w oku posiada....

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też się jak na razie z wyzwaniem trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SpamAlert!

    Jeżu, jakie Wy jesteście piękne.

    Swoją drogą - moim zdaniem Tobie nie ma z czego chudnąć. Promiennie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy jesteście znów piękniejsze, spójrz tylko na te zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cala Wasza trojeczka jest piekna, jedna ladniejsza od drugiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten Twój mężo to ma dobrze;) trzy piękne kobiety w domu;) Widzę, ze póki co dajecie radę wyzwaniu!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mnie tu u Was kochana dawno nie bylo, lece nadrabiac zaleglosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A masz zdjęcia dziewczyn z tego samego okresu życia? Ciekawa jestem czy byly podobne do siebie.
    Lilci chyba chodzi po głowie całkowite zakręceniem Wam grzejników patrząc na tego futrzaka. Dziwne, że czapki nie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!