Mama2c

Mama2c

niedziela, 2 lutego 2014

5/52

Pamiętacie o naszej zabawie?!
Zaskakująco szybko mijają mi te tygodnie...
Wierzyć się nie chcę, że to już piąta odsłona, nawet jeśli my, dołączyłyśmy do projektu nieco spóźnione.
A tak prezentowałyśmy się w ten weekend:




Jeśli natomiast nie macie pomysłu na wieczór, to może spędzicie go tak, jak my :)
Oto nasza propozycja dla Was:



 Niestety- wszystko co dobre, szybko się kończy i za chwilę jest tak:



Jeśli ładnie uśmiechniecie się do Męża/Kochanka/Przyjaciela/Partnera, to po chwili, znowu może być tak:



Ja poprzestałam grzecznie na jednym winku, a i tak czułam się, jakbym miała nieźle "w czubie"... Co ta abstynencja robi z człowiekiem :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie czapka i szaliczek Lilki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się co po takim smacznym napoju? :D Może tak fotka po? :D
    Ładne z Was Dziewojki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcia :( Wczoraj przez przypadek skasowałam Twój komentarz. Nie chciałam mieć tego wrednego anonima i kliknęłam na Twój komentarz przez przypadek.
      Dziękuję Ci za ciepłe słowa :*

      Usuń
  3. Nie kuś mnie takimi cudami noo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się powstrzymać i napiszę. Dzisiaj zdjęcie najmłodszej zdecysowanie najwyżej w rankingu :) choć pozostałe kobitki również wysoko w notowaniach... No cóż taki uśmiechy poprawiają nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to Twoje wyzwanie i Jego odsłony !
    I też poproszę o zdjęcie tego co po winku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie mam prawa raczyć się winkiem. Za rok, za rok. To już przecież niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się wydaje, że zdjęcie Lili w tym tygodniu wygrywa :-)
    a ta czapka i szalik są obłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju, Martus, rozpisalas sie ostatnio tak, ze nie nadazam z komentowaniem, szczegolnie, ze w robocie ciagle mam kociol! ;)
    Jak zwykle wszystkie trzy wygladacie przepieknie! Szczegolnie Lilcia w tej cudnej czapeczce z kwiatkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś BYLE DO WIOSNY! Jeszcze kilka fotek i prawie będzie maj :-) Wszystkie wyglądacie kwitnąco!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    http://mamablogujepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!