Mama2c

Mama2c

sobota, 1 lutego 2014

Pozytywnie

Czy u Was też dziś tak pięknie? Nie wierzę, że piszę to w środku zimy, ale... Strzyga uczy mnie obiektywizmu :) Wstyd- ja stara dupa, uczę się od młodszej, blogowej koleżanki :)

Tak- jest pięknie! Jest śnieg, jest słońce, jest temperatura na plusie i nie ma wiatru. Jest z nami babcia, jest plan na spacer, jest wolno gotujący się rosół na kuchence i jest podwójnie czekoladowe ciasto w lodówce :) Czy poza aromatyczną kawą i grzańcem, uwzględnionym w jutrzejszych planach, powinnam chcieć czegoś więcej? Tak... Żeby to wszystko nie odbiło się na mojej wadze :) Pobożne życzenia- każda duża dziewczynka wie, że przyjemności kosztują :)

Miłego i smacznego weekendu Dziewczyny!

13 komentarzy:

  1. W takim razie musze ten blog koniecznie poczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) no nie nie poznaję :) fajnie że u Was fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka niby jestem mundra, a cyganka mnie dziś przeklęła. I niby wiem, ze ciemnota zabobon. A brzuch z nerwów boli.

    A uczyć się nie wstyd. Niezależnie od kogo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj takie loty.. i w górę... i w dół... emocje latały jak nic... ale dzień piękny :) nawet leśny spacerek się udał... i tak ten dzień zapamiętam - wymarzę gorsze chwile...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na plusie? To to tylko na naszej Syberii bez zmian? Owszem, słońce było piękne... :) ale zimnoooo i wietrznieeeee.... brrrr...
    ja tam wracam do poprzedniego posta, pogrzać się myślami o grzańcu ;)
    dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też tak pięknie że się zachwyciłam. Pierwszy dzień słońca od tylu dni!!

    OdpowiedzUsuń
  7. W małopolsce też słonecznie i ciepło. Nawet czapka poszła w odstawkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj u nas też piękna - spacerowa pogoda była :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas tez jest tak pieknie, sloneczko cudnie swieci i juz zaliczylismy dwa spacerki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u nas dzisiaj brak słonka. Za to też był rosołek i słodkie lenistwo przez calutki dzień :-) Mąż wstał rano do dzieci, więc pospałam do 9:30. Poezja! ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na płd wlkp świeci od poniedziałku piękne słońce. Normalnie wiosna idzie... I jak patrze na wiadomości i lubelszczyznę to aż oczom nie wierzę...Więc tym bardziej wychodze na dór i wdycham rzeskie powietrze..pzdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!