Mama2c

Mama2c

piątek, 4 kwietnia 2014

13/52

To się musiało w końcu stać...
A, że "wyłożyłam" się akurat przy trzynastej odsłonie, także zwalam na pecha i złe moce :)
Nie mniej jednak- nadrabiam, choć z dużym opóźnieniem:


 
A jak wrażenia po wielkim dniu Elizy?
Teraz, na szybko, napiszę tak: z perspektywy mamy, czyli mojej- było pięknie i wzruszająco (ofkors), z perspektywy Elizy- "Wiesz mamo... Myślałam, że będzie trochę bardziej szykownie."
Eliza! Zjedz snickersa, bo zaczynasz gwiazdorzyć :)

Jak tylko ukradnę trochę czasu- zdam długą i wyczerpującą relację :)
Tylko zdjęć niewiele. Dać tacie aparat... Oj głupia Marta, głupia Marta- kiedy Ty się wreszcie nauczysz, że tata plus aparat równa się KATASTROFA!



Na Wałach Chrobrego, kiedy emocje trochę już opadły :)


13 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam... Jako, że to 13 fotka, to przymkniemy oko na opóźnienie :)
    Czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale modelka z tej twojej Elizy :)) Będzie śliczną panną w przyszłości i od chłopaków będzie się odpędzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :DDDD Eliza jesteś świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja znam te fotograficzne cuda...mój jak poszedł na piłkarską gwiazdkę (8 h zabawy) przyniósł az 4 zdjęcia....

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze raz gratulacje dla Elizki - ślicznie wygląda w tej sukienusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się pośmiałam z tego tekstu "zjedz snikersa (...)" hahaha, udało Ci się to naprawdę. Ale córeczkę masz bardzo wyrafinowaną widać :) Wie czego oczekuje i potrafi to wyrazić. To dobrze, że ma jakieś wymagania...
    Słodko Twoje perełki razem wyglądają :)

    PS: oby więcej ciepłych dni, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. "bardziej szykownie" mnie rozwaliło :D cóż, w życiu liczy się klasa! ;D a wyglądała prześlicznie, trudno się dziwić że oczekiwała adekwatnego stylu... ;)

    gratulacje dla Elizy!

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz, ze mialam Ci juz napisac, ze chyba zdjecie # 13 mi gdzies umknelo? Ale ostatnio nie bylam zbyt aktywna na blogach, wiec myslalam, ze po prostu nie widzialam postu. :)
    Panna Eliza sie po prostu ceni! A jak sie ceni to ma i wymagania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fryz Lili wymiata:D a co do córy numer 1 to po prostu dziewczyna wie czego chce i to się ceni;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna palemka u Lilki :D A Eliza jaka poważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - ojcu nie warto dawać aparatu, bo nie dość, że fotek mało, to jeszcze słabe. Przynajmniej u nas.

    Po drugie. Tekstem o snikersie rozwaliłaś system :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona ma zjawiskowe po prostu włosy, obłędne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!