Mama2c

Mama2c

sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkimi krokami do Wielkiej Nocy

Wszem i wobec ogłaszam, że jesteśmy gotowi do Świąt :)
O przygotowaniach, niezmiennej awersji naszej młodszej córki do kościoła, i o samych Świętach- za jakiś czas :)
W końcu mąż post o bluzie może przełknąć, ale jakby mnie zobaczył w Święta przed laptopem...
Dziś krótka foto-relacja z ostatnich dni:













Sobie i Wam wszystkim życzę przede wszystkim spokojnych, rodzinnych Świąt. Długich spacerów, jeszcze dłuższych rozmów i niekończących się przyjemności. Zapomnijcie o problemach, zapomnijcie o kaloriach- cieszcie się chwilą :) W końcu następna taka okazja dopiero w grudniu!

9 komentarzy:

  1. :) Piękne zdjęcia :) Za życzenia dziękujemy i w takim razie wesołego po-świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych :****
    Śliczne babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. :) I jak tam pewnie mega przejedzona jak ja:)
    a co do awersji do kościoła u nas jest identycznie PRzemek wytrzymuje tylko 5 minut po czym mówi : mama papapapapapa

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, widzę, że wszystkie wypieki udane - jesteś niesamowita :-) jeszcze raz wszystkiego dobrego :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta, święta i po świętach. Mam nadzieję, że spędziliście je przyjemnie pałaszując te słodkości ze zdjęć:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D
    Smakowitości :* Dziewczyny, świetnie się spisałyście. Czekam na resztę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć tak krótkie to święta, jednak bardzo ważne. No cóż, co dobre szybko się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłodniałam! Wyślij mi taką mini babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!