Mama2c

Mama2c

wtorek, 13 maja 2014

19/52

Kto by tam sobie zaprzątał głowę, że to już 19tydzień tego roku, kiedy samemu stoi się w obliczu kryzysu wieku średniego :) Lada dzień, a dokładnie- dwa dni, mama dwóch córek obchodzi urodziny...
33-cie urodziny. I pomyśleć, że kiedy moja mama była w moim obecnym wieku, to naprawdę myślałam o Niej, że jest... stara. Niewiele się pomyliłam- też czuję się dziś staro :) Dużo, dużo starzej niż 3lata temu, kiedy to moja 30-tka zupełnie mnie nie obeszła. Byłam piękna, młoda i... no może nie bogata, ale nie oszukujmy się- pampersy kosztują :) Tak jak kurtki, buty i cała reszta. Nie tylko to się zmieniło. 3lata temu, nie byłam tak szczęśliwa jak teraz jestem!

Nie mniej jednak, pokażę Wam kilka fotek z obchodów 30-tki, bo są godne obejrzenia :) Zresztą- same zobaczcie!






Nie pytajcie mnie skąd te okulary u Elizy :) No może i miała ospę, ale żeby do razu okulary wkładać?! Właśnie- ospa.... Także jeśli kogoś dziwi, że nie było hucznej imprezy itd., to już poznał odpowiedź why. Można nawet powiedzieć, że mieliśmy prawdziwe ospa party...
Nie, nie- nic z tych rzeczy, dzieciaki ze zdjęć miały to szczęście, że ospę "zaliczyły" już wcześniej... Dlatego załapały się na tort u cioci Marty, bo cała reszta zaproszonych wcześniej, musiała obejść się smakiem, kiedy obdzwaniałam wszystkich z "radosną" nowiną o ospie Elizy...

A na dziś- Dziewczynki w 19tygodniu zabawy:


Na tym zdjęciu nie jest najważniejsza Eliza (sorry Córcia)- spójrzcie na tatusia :) Biedaczek, zmartwił się chyba, ile żona musi prań zrobić, żeby zająć całą suszarkę... I kto to pranie poskłada, uprasuje, pochowa do szafek... No kto?!




17 komentarzy:

  1. Czyli masz urodziny 15maja? To tak jak moja bliska przyjaciółka :)) 33 to młódka jesteś, ja o rok więcej w sierpniu świętuję ;) Życzeń jeszcze nie składam, bo nie wypada, wpadnę 15-go :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A bibę robisz?! No ja mam nadzieję!!
    :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czujemy się zaproszone, co nie Noel? :)

      Usuń
  3. Eh te urodziny...młodzi duchem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, bohaterowie drugiego planu... U mnie zazwyczaj suszarka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, no Marcin w tle - bezcenny!

    Jak moja mama byla w moim wieku to ja mialam juz prawie 13 lat. O Jezuskuuu... ;) I tez wydawala mi sie taaaka stara, szczegolnie, ze moja rodzicielka byla wiecznie ze wszystkiego niezadowolona i narzekajaca...
    A po Tobie to uplywu czasu nie widac, zreszta po malzonku tez nie. Eliza urosla i tylko po niej mozna poznac, ze minelo kilka latek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D mężuś bije wszystkie fotki:D
    co do wieku to jak to się mówi im starsza tym lepsza i nie jest to tylko o winie i tego się trzymajmy::P

    OdpowiedzUsuń
  7. oj smarkula z ciebie ;)
    Szykuje sie impreza??

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobno życie zaczyna się po 30stce a kobieta jest najbardziej pewna siebie i tryska seksapilem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, to mamy dokładnie tyle samo lat, ja na jesień też kończę 33. Pamiętam, jak moja mama miała 33 lata, urodził się moj brat, ja miałam wtedy 10. Jakby to było wczoraj.
    Właśnie, robisz imprezkę?p)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeraża mnie tak szybko uciekający czas..

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tatuś za naśmiewanie nie umordował jeszcze mamusi? :) Śmiałam się w głos z tego zdjęcia :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. No chlop niech to pranie posprzata :P moj mi wczoraj cala kuchnie na blysk wysprzatal (nie powiem troche to trwalo)ale czulam sie git!!Jeszcze troche i Eliza Ci z mezem przyjdzie do domu :D ale z nie sliczna dziewczyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem, czy Twoje córcie też myślą, że jesteś stara :P
    Bo ja również wiedząc, że moja mama wychodziła za mąż i rodziła mnie w wieku 24 lat uważałam, że była STARĄ PANNĄ. A sama w zasadzie powieliłam jej ślady :) Normalnie aż wstyd sobie to uświadomić prawda?? :)
    Mam nadzieję, że urodziny naprawdę spędzisz bardzo przyjemnie....

    OdpowiedzUsuń
  14. Marto Moja Droga sto lat Ci życzę! spełnienia marzeń tych małych i dużych:) I oby Cie nigdy wena blogowa nie opuszczała :*Udanych urodzin Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwe trójeczki:) Dużo zdrówka i szczęścia życzę. Ahh ten czas ucieka ale kobiety jak wino;) A tatuś mistrz drugiego planu bomba Ci faceci zawsze coś tam pocichaczu kombinują:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!