Mama2c

Mama2c

niedziela, 4 maja 2014

O naszym 3maja...

Leniwym, ale nie nudnym...
Maj to nie jest dobry miesiąc dla mojej figury. Oczywiście- o ile w kategoriach figury, można w moim konkretnym przypadku, jeszcze mówić :)
3maja... Urodziny mojej Mamy. Zaraz po urodzinach mojego Brata, i chwilę przed moimi urodzinami...

Był tort:


Była chwila namysłu, jak się za niego zabrać:

 
Była chwila słabości mamy, i co za nią idzie- zgoda na małą konsumpcję:



Był spacer:




Był (obowiązkowy) plac zabaw:


Reakcja na hasło: "Lila idziemy do wózka"




I nawet fajny dzień by to był, gdyby nie fakt, że na chwilę przed wyjazdem zepsuło się mężowskie auto. I kto by pomyślał, że pogrzeb w rodzinie naszego dobrego kumpla, przyjdzie nam w tym wypadku z pomocą...
No a o tym, że Lila namiętnie histeryzuje, sprawdzając naszą cierpliwość- już nawet nie wspominam...
Cierpliwość? Tiaaaaaaaa!

Plany na dziś? My mamy zamiar odwiedzić jedną z trzech najbogatszych gmin w Polsce.
Nowe Warpno! Nadciągamy!

Cmok- jakby to napisała Ewa Chodakowska :)


10 komentarzy:

  1. Całkiem udany 3 maja! Zdjęcie z beczącą Lilką jest po prostu super :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia....ja się śmieje, że u nas imprezuje się od listopada do czerwca, a potem dopiero wrzesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem wiem okropna jestem ale zdjęcie z płaczącą Lilą jest mega :D
    Figura a co to takiego jest???:D spokojnie nadrobisz przy spacerach...

    OdpowiedzUsuń
  4. ciasto smakowalo :) to widac!!
    no i te pieknie pachnace frezje....poezja :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tort wow!!! ja ostatnio odwiedzam czesto strone mojewypieki.pl - pavlova z tej strony wychodzi giiiitttt!!!! Zdjecie z placzacac Lila giiitttt, w ogole wszytskie foty piekne :) ja dzsi postanowila cos dla figury zrobic i wlaczylam na youtube 10 min trening na posladki od mel b, myslalam ze umre!!!! na brzuch juz nie dalam rady, a moj malzonek tylko komentowal `ej czemu lezysz to tylko 10 min, one tam nie leza tylko cwicza`!!!!ehhhhh

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja znam tę reakcję... Tymon na hasło "Wracamy" dostaje takiej histerii, że we dwie osoby trzeba go na czwarte piętro wnosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego :*
    Figurę masz ok :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam znajomą w Nowym Warpnie :)
    A na taki tort to i ja bym się skusiła *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki tort to i ja bym chętnie zjadła *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... Torty... To jest myśl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!