Mama2c

Mama2c

sobota, 21 czerwca 2014

Nie do wiary...

... ale mamy już lato! Oficjalne, kalendarzowe lato!

Nie do wiary, bo:

-czy ktoś by w to uwierzył, patrząc na te zdjęcia:




-kiedy zleciał ten rok szkolny?! Za niecały tydzień Eliza kończy pierwszą klasę!



-fuck! Nie zdążyłam schudnąć... Żadne zaskoczenie :)

Nie wiem jak u Was, ale u nas pogoda dziś taka, że bliżej nam było do wczesnej wiosny, ewentualnie bardzo brzydkiej jesieni...

O właśnie tak u nas dziś było:


Na szczęście rozpadało się tuż po naszym powrocie do domu, także z satysfakcją pogratulowałam sobie porannej mobilizacji :) Dalej był już na przemian deszcz i słońce, a zmiany następowały z taką częstotliwością, że nie było nawet sensu się ubierać...



I choć zwolenniczką tropików nie jestem, to jednak nie miałabym nic przeciwko, gdyby w okresie letnim, było "ciut" cieplej niż dzisiaj.

Nic to jednak- ostatnio za dużo było smutków i smuteczków podczas naszego pobytu w szpitalu, także dziś- tym co za oknem, zupełnie się nie przejęliśmy. Mama zamknęła się (no nie do końca to prawda, bo czy można tak napisać, mając otwartą kuchnię?) w kuchni i wyczarowała trochę lata :)


W tym roku, za punkt honoru, postawiłam sobie, że z truskawek i arbuza, zrobię coś więcej niż tylko koktajl, czy konsumpcja bez obróbki. Co roku, ze wszystkich gazet, które wpadają mi w tym okresie w ręce, kuszą mnie sałatki, dania obiadowe, sosy, na bazie owoców... I co roku, obiecuję sobie, że zrobię to, i to i jeszcze to... No i oczywiście kończy się na tym, że orientuję się na przykład, że już nie ma w sklepach truskawek :) Albo, że arbuz już jakiś taki bez smaku... A jagód to w ogóle nie widziałam...

I dziś nastał ten wiekopomny dzień- zrobiłam sałatkę z arbuzem! I to nie jakąś tam owocową, bo to zbyt banalne przecież :) 



I wiecie co? Polecam, polecam :) Przepis tutaj. 

A już jutro planuję zrobić sałatkę z truskawkami i kurczakiem. 
Chciałoby się powiedzieć: Spieszmy się jeść truskawki, tak szybko się kończą...
I my jemy :)

 

To tak, jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości, dlaczego w prawie 20miesięcy po porodzie jeszcze nie schudłam :)

Tak, ja też się dziwię :)

Aaaaaa! I jeszcze "ku pamięci".
Pisałam już, że mój Mąż, to ma fantazję większą niż niejeden Ułan? Wysłany dziś w deszczu po "śmietan-fix", wrócił z takim zapasem piwa dla nas, jakby właśnie zapowiedzieli falę upałów... No cóż- każdy czuje lato na swój sposób!

21 komentarzy:

  1. Jutro gonię na bazar po arbuza i robię Twoją sałatkę!!! Aha Twoja strona z sałatką jest świetna! U nas także było zimno, ale ten chłodek był jakiś taki przyjemny i lepszy od tych druzgocących upałów:) Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas od tygodnia upaly ale na niedziele zazwyczaj psuje sie pogoda, wiec ciekawe jak bedzie jutro:). Ciekawe polaczenie kurczak i truskawki, daj znac czy salatka wyszla dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lato ???
    Mnie to kompletnie umknęło !
    Niech ktoś zatrzyma czas !

    Salatka z arbuzem -koniecznie muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas głęboki listopad:/ śladu nie ma po słońcu...
    Sałatka już jest wpisana na listę "do zrobienia" :)
    a strona, którą podałaś rewelacyjna!!!
    My póki co podobnie jak Wy, zajadamy się truskawkami na wszelkie możliwe sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas pogoda w kratke, z jednej strony domu lato i upal- druga strona w ciemnych chmurach- ale ja postanowilam, ze dzis grillujemy i nie ma sily, ktora mnie od tego odwiedzie :)
    Arbuza nie lubie...Menzon i Mloda tak- moze sie skusze aby ich zaskoczyc?? Wyglada bardzo zachecajaco- zdjecia b. apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masakra z ta pogoda ja nie mam juz slow :-( U nas jesiennie bardzo.
    A salatka super musze zrobic, bo uwielbiam arbuza!!

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas tez zimno brr no ale co zrobic taki klimat.......
    Marta Ty to szalona jestes takie pysznosci no moje kupki smakowe nie wytrzymuja....

    OdpowiedzUsuń
  8. no sytuacja pogodowa za oknem lata nie przypomina

    juz sie rok szkolny konczy? nawet nieswiadoma bylam ze to juz

    ale pysznosci, az slinka cieknie
    nie kus mnie takimi rarytasami !

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka z arbuzem?
    Hmmmmm... Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm... tyle pyszności :)
    a ta sałatka z arbuzem wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sałatka wygląda genialnie musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłodniałam! Chyba pójdę arbuza z lodówki wygrzebać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie aż mi ślinka pociekła! Szczególnie do tej sałatki, choć nie jestem przekonana do sałatek z owocami.
    Mąż ma fantazję jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm! Pyszności! Sałatka jest przepiękna. Kusisz, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas nawet pachniało jesienią :-( Na szczęście na wieczór zrobiło się ładniej :-) To ja jestem lepsza z tym nie chudnięciem, bo to 5 lat po porodzie ;-) A sałatka wygląda genialnie. Też sobie obiecuję zrobić taką inną niż zwykle, połączyć owoce np. z sałatami i do tej pory mi się nie udało ;-)
    Pozdrawiam. Oby lato w końcu u nas zagościło w pełni :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo my piękną jesień mamy tego lata :) To co odchudzamy się razem?

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas pogoda taka sama, ale mam nadzieję że lada moment będzie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. misja fajna mama - niezalogowana23 czerwca 2014 13:57

    Sałatka wygląda pysznie! te połączenia z owocami są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tata powinien koniecznie zmienić zawód na coś związanego z METEO bo jakby się odrobinkę ociepla :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szaleństwo kulinarne, zainspiruję się ;)
    Piękna tęcza...

    OdpowiedzUsuń
  21. truskawki i kurczak ? hmm, lubie połączenie słodkiego z mięsem, musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!