Mama2c

Mama2c

środa, 26 listopada 2014

W oparach absurdu... Czyli Światowy Dzień Pluszowego Misia...

Śmieszno? Straszno? Czy tak po polsku- po prostu...
Tak, czy siak- z "aferą kubusiową" w tle, wczoraj obchodzony był Światowy Dzień Pluszowego Misia...

Tak na marginesie, to dobrze mieć dziecko w wieku szkolnym- człowiek dowiaduje się wielu ciekawych rzeczy. I tak, jak kiedyś, przez przypadek odkryłam, że w dniu naszej rocznicy ślubu obchodzony jest Światowy Dzień Musztardy... tak dzięki Elizie, dowiedziałam się, że i pluszowe misie mają swoje święto.

Ja natomiast jestem ciekawa, czy obchodzony jest Światowy Dzień Dyni? A jeśli nie, to gdzie można wnioskować, o ustanowienie takowego?

W tym roku, poza zabraniem do szkoły swojego pluszowego przyjaciela, dzieciaki miały okazję wziąć udział w konkursie plastycznym, którego temat brzmiał: "Mój kochany miś"...
Co ciekawe- większość dzieci z Elizy klasy, na swoich pracach przedstawiło właśnie Kubusia Puchatka.
Obojnaka i gorszyciela. 

Eliza oddawała pracę jako jedna z ostatnich- Ona ma zawsze czas, także postanowiła się z tego kubusiowego trendu wyłamać, i zrobiła... misia polarnego. Tak mi się przynajmniej wydaje. Zresztą, same zobaczcie:


I cóż mam napisać- ostatnio tylko na Nią narzekam, to dziś będę chwalić :) Z każdej klasy mogły zostać wyróżnione tylko dwie prace, i praca Elizy była jedną z nich :) Najśmieszniejsze jest to, że drugą wyróżnioną pracę, wykonała dziewczynka, która urodziła się w tym samym dniu, co nasza Eliza :)



Ps. Moje ulubione... kubusiowe:
  • – A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
    – Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.

Ps.2 Lila, jako młodsza siostra, z regularnie podkradanym, misiem Elizy:



23 komentarze:

  1. Wow, ale zdolniacha z twojej córy. Miś jest przepiękny...
    Niestety mój 9 latek nie odziedziczył talentu po zdolnej mamusi...ale jest szansa że Hance cosik talentu ...skapnie :)) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam do Konkursu...mój pierwszy raz :))

      Usuń
  2. My tez świetowalismy wczoraj Dzień Misia ;-) I masz racje skoro Misie mają swój dzień to dlaczego nie dynia, a co! ;-)

    Gratki dla Elizy- zdolniacha!!

    OdpowiedzUsuń
  3. sama zrobiła tego misiaka?? sliczny jest naprawdę pisze to ja antytalent plastyczny który namalował kurę z 4 nogami a co!!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zdolniacha nie zrobilabym takiego.
    Lila świetnie w tej spodniczce wyglada jak baletnica.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! No rewelacja! Ma Córcia talent!!!!
    U nas był Dzień Misia w przedszkolu, niestety Zuza póki co siedzi w domu, dopiero po weekendzie odwiedzi przedszkole.
    Spódniczka Lilci BOSKA! :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz zdolna córkę , taką prace już można gdzieś na konkurs wysłać.
    Dziewczyny wyszły prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Eliza naprawdę ma talent, pięknie!
    Też lubię ten cytat z Kubusia...
    A o Dniu Misia trąbili w radiu od rana :P więc też mnie uświadomili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misio pierwsza klasa! Zdolną masz córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny polarny miś :)

    Co do Puchatka - brak mi słow na ludzką głupotę. Podobnie jak z Teletubisiami - nienormalni dorośli doszukują się nie wiadomo czego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pogratulować Elizie takich zdolności plastycznych. Nic dziwnego, że została wyróżniona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca i jakie fajne TUTU :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że taki dzień istnieje ;)
    Ważne, że potraficie czerpać radość każdego dnia i znajdujecie sobie jakiś motyw przewodni by każdy dzień był inny

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech żyje oryginalność! A Puchatka uwielbiam miłością dozgonną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca, ma zdolności ta Twoja córa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca! Może data Elizy jest szczęśliwą? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo Eliza, sliczny Misiu Ci wyszedl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ależ masz utalentowane dziecko! To ja, stara kopa, nie umiałabym wykonać tak ładnie pracy plastycznej...

    Cytat z Kubusia przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie dziwię się, ze dostała wyróżnienie - praca na prawdę genialna i na dodatek w 3d

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja Lenka też uwielbia tiulowe spódniczki,paraduje w niej gdzie się tylko da ;)I też dzięki niej dowiedziałam się o tym niezwykłym Dniu Misia.A praca Elizy-bardzo kreatywna!

    OdpowiedzUsuń
  20. To też moje ulubione powiedzenie z Kubusia. Niby takie proste a jakie głębokie. Zdolne dziecko masz. Moja siostrzenica ma 9 lat a czegoś takiego by nigdy sama nie zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem. Piękna praca. Nie dziwię się, że została wyróżniona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!