Mama2c

Mama2c

środa, 31 grudnia 2014

Życzę Ci...

Nie wiem, czy w moim przypadku jest jakikolwiek sens robić noworoczne postanowienia, skoro jednego dnia na przód nie mogę zaplanować tak, żeby poszedł zgodnie z planem... Pomijając oczywiście fakt, że dziś zupełnie nie pamiętam, co też sobie na ten 2014rok postanawiałam...

Miałam być dziś taflą jeziora, oazą niczym niezmąconego spokoju, ciepłą i pogodną strażniczką domowego ogniska i tak dalej... Miałam... Naprawdę. Tymczasem, wszystko idzie nie tak, czasu coraz mniej, nerwy coraz większe... A wszystko po to, by zarwać noc... Głupota!

Miałam także szczery zamiar wybrać się do każdej z Was z noworocznymi życzeniami, bo choć te ogólne, mogę złożyć nam wszystkim jednakowe, to jednak każda z Was zasługuje na takie wyjątkowe- spersonalizowane... No cóż- już wiem, że to mi się nie uda. To prawdopodobnie ostatnie 5minut w tym roku, kiedy mogę jeszcze usiąść i coś napisać, także czytajcie i wiedzcie, że myślę o Was ciepło:

Ten miniony rok, nawet w tym naszym wąskim, blogowym światku, pokazał, że nie ma nic cenniejszego niż zdrowie- naszych dzieci, bliskich i nasze własne. Dlatego dziś, życzę sobie i Wam, żeby ten przyszły rok upłynął nam w dobrym zdrowiu. Życzę Wam również dużo miłości. Takiej, która uskrzydla, dodaje wiary w siebie i chęci do życia. Życzę przyjaciół, takich prawdziwych, od serca, którzy nie tylko dobrze życzą, ale wspierają i ciągną do góry za uszy, kiedy trzeba. Życzę spokoju i stabilizacji, żeby jutro nas nie przerażało. Życzę wytrwałości w wypełnianiu noworocznych postanowień, której mi pewnie szybko zabraknie :) Życzę Wam jak najlepiej moje kochane, blogowe duszyczki! 

A jak na matkę karmiącą przystało- toast wznoszę... serniczkiem :) Waniliowym... Takim, że omomom :)




39 komentarzy:

  1. Wiem jak trudno jest zlozyc kazdemu zyczenia. Mimo to bardzo dziekujemy za pamiec i Tobie zyczymy tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego :*

    Kochana Mój mąż nie wysłał Wam kartki bo mi ją przyniosł z powrotem do domu... już nie będę wysyłać... nadrobimy Wielkanocą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje! Wam rowniez wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego Naj Wam zycze!
    Szczerze to ja juz nie nadarzam Cie czytac :-P
    Buziol!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko kochana ten serniczek wygląda tak że żaden szampan się nie umywa ;}. Z Twoich życzeń mimo że do wszystkich zagarniam całą treść- krótką i na temat. Marta jeszcze raz tego co najlepsze dla Ciebie i Twojej super rodzinki . Moc buziaków

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba powinnam przestać do Cię zaglądać, bo za każdym razem wychodzę głodna.... ;) Podziel się serniczkiem :p Najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Nowy Rok zabłyśnie dla Was tęczy kolorami
    I rozsypie się nad głowami szczęście i uśmiechów moc
    I niech zostanie na 12 miesięcy z Wami
    Nie tylko w tę Sylwestrową noc.
    Do siego roku Kochani! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo prezentów, mało w życiu zakrętów, dużo bąbelków w szampanie, kogoś kto zrobi śniadanie, a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Serniczek też dobra sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martus! Masz racje! Wam tez zycze przede wszystkim ZDROWKA! A poza tym Milosci Malzonka, Wiele Dzieciecych Calusow i moze Powodzenia w Szukaniu Pracy? ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla calej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tymi życzeniami to trafiłaś w samo sedno akurat Moich potrzeb! Kurcze teraz żeby się tylko spełniły!
    Dla Was dużo miłości i zrozumienia! Kurcze bo widzę, że w wielu związkach miłość jest, ale brak zrozumienia. Jakiejś nici porozumienia. Wyrażania swoich potrzeb. I pięknego ogrodu na działce! Byle do wiosny i lata!

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzenia super, niech Wam i nam się spełnią. Żebyśmy były spokojne i szcześliwe czyli SS :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA to bym chciała kiedyś wpaść do Ciebie na kawkę i zatopić usta w tych Twoich wypiekach, bo wyglądają bardzo smakowicie, Bardzo! Tak bardzo, że szlak mnie trafia, że normalnego sera na sernik tu w Bułgarii nie znajdę.

    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. No aż bym Cię teraz wyściskała ;-)

    Tobie również wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech będzie równie udany, albo nawet lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marta - życzę Wam gorąco Bardzo Dobrego Nowego Roku! Dużo uśmiechów, radości, zdrowia!
    Jak znajdę chwilę, skrobnę maila...

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja Wam życzę zdrowia!!! Bo reszta sama przyjdzie z czasem.
    Ps. Wreszcie mam chwile na wpadniecie i skrobniecie czegos u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ZDROOOOOOOOWIA!!!!! bo bez tego....cóż, nędza :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie zdrowie jest najważniejsze, bez niego reszta nie ma znaczenia.
    Wszystkiego co najlepsze, dla Ciebie kochana i dla Twojej rodziny w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marta, niech każdy dzień nowego roku przynosi Wam wszystko, co najlepsze... zdrowie, uśmiech, pokój i dużo, dużo miłości.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo szczęścia w Nowym Roku :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a nadrobiłam czytanie blogów, ale nie zawsze miałam siły na pisanie komentarzy.
    za o "tyle" wolnego kończy się u mnie niewyspaniem i wielkim obżarstwem..
    także tego..byle do wiosny...rowerek, spacerki, dużoo słońca :DD
    wszystkiego naj Martuś...
    ps. bioderko oki..gorzej z kolankiem..sks normalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. :* To dopiero poczatek,wiec jeszcze zyczyc mozna. Ode mnie dla Ciebie: spokoju,czasu,luzu, delektowania sie przyjemnosciami, wiecej mechanizmu wyparcia,bo dzieki niemu zycie jest przyjemniejsze. Satysfakcji.W kazdej dziedzinie i roli,jakie zycie Tobie przynosi. I zdrowia .konskiego;) Oh i oczywiscie by ten Twoj sarkastyczny humorek nigdy Cie nie opuszczal:)*

    OdpowiedzUsuń
  27. Martuś, Ty serniczkiem, ja Picolo i żyjemy ;) (ps. a na święta znów zrobiłam Twojego karpia :) )
    Takie toasty też się liczą i O!
    My życzymy Wam szczęścia, bo to najważniejsze i w tym wszystko się zawiera, dla każdego co innego, to czego pragnie i co dla niego ważne.
    A blogowym mamom ogólnie, więcej tolerancji dla siebie nawzajem, odmiennych poglądów, postaw i sposobów na życie i żebyśmy się od siebie uczyły, bo w kobietach (matkach) jest siła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie doszłam do wniosku, że masz chyba dożywotnio (do mojożywotnio) zagwarantowane, że w każde święta o Tobie pomyślę. Rodzince smakuje ten karp, więc go robię, jak robię, to myślę o Tobie, a jak wpadniesz mi do głowy, to wysyłam do Was ciepłe myśli :)

      Usuń
  28. O tak ja też mam problem z noworocznymi postanowieniami ale najbezpieczniej będzie życzyć Ci spełnienia marzeń. Abyś zawsze znalazła czas dla siebie i tego sernika omomom bo wygląda przepysznie:) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś lubiłam pisać życzenia. Teraz, gdy mam rodzinę, wiem, ze ważne jest zdrowie, a wszystko inne to jakieś tylko drobiazgi. Tymczasem dziękuję za Twoje życzenia:) Tobie życzę oczywiście zdrowia (Twojej rodzinie także) oraz realizowania swoich postanowiem:) No i może więcej siły i konsekwencji:))) Kochana Marto, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Nominowałam Cię do "Dobrych Myśli" - mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę na miłe wspomnienia :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Martus, wszystko u Was dobrze? Taka ciszaaa od tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
  32. Marta żyjesz? Co u Was? Odezwij się kobieto, bo smutno tu bez Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!