Mama2c

Mama2c

czwartek, 31 grudnia 2015

Się wyrobiłam...

Między jedną imprezą a drugą ( w końcu przerzucanie kanałów w tv to nie takie hop siup) postanowiłam tu jednak jeszcze wpaść na chwilę. Stylizacji z sylwestrowej nocy Wam nie pokażę, więc nawet nie proście- no po co ma Was zazdrość zżerać od samego początku Nowego Roku :)

Dziewczyny! Ech, no dobra... Wy Panowie także...
W Nowym Roku życzę Wam przede wszystkim zdrowia. I bądźcie szczęśliwi. Tak po prostu. Bo, jak się okazuje, to jednak czasem cholernie trudne. Nie planujcie też za dużo- w końcu schudnąć, przytyć, rozwieźć się, zakochać,... możecie o każdej porze roku, niech Was ten 1stycznia za bardzo nie nakręca :)

Jeśli chodzi o mnie, wśród wszystkich niepewnych aspektów mojego życia, jedno przynajmniej jest pewne- nie będę się odchudzać od Nowego Roku. I dobrze mi z tym :) Właśnie wrąbałam wielki kawał szarlotki z żurawiną, a w lodówce chłodzi się sernik bananowy. Tak, może Nowego Roku nie przywitam hucznie, ale na pewno smacznie.
Co ja poradzę, że pieczenie mnie uspokaja...







Za chwilę północ... Wszyscy się pospali, także ja i Misiek życzymy Wam szczęśliwego Nowego Roku!

38 komentarzy:

  1. A my jesteśmy. Jak zawsze hi hi pierwsi wlasnie sie zmylam z imprezy mój żołądek sie zbuntował i pomiędzy końcem fajerwerków zwróciłam zawartość ot taka nieistotna rzecz. Jak to mówią jaki początek taki caly rok? Nie na pewno nie... W tle fajerwerków wszystkiego Naj Kochana w tym Nowym Roku dla Waszej wspanialej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2016. I dobrze, piecz, gotuj, zyj zgodnie ze soba, a tych slodkosci I talentu bardzo Tobie zazdroszcze.
    U mnie jeszcze 25 min do Nowego Roku - wiec czekam...pod kocem z laptopem na kolanach I Mezem u boku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim cudem mój pies jest u Ciebie? Hehe identyczny normalnie,ja swojego uspokajałam ze 6 godzin,chciala przez okno wyskoczyć tak szalała. Chyba najgorszy sylwester za mną ale już mlodszy wrócił to mogę iść spać. Taak.....nastolatki sie bawią,co godzinę i tak się musiał meldować,smartkacze cholera...
    Szczęśliwego Nowego Roku,spełnienia marzeń wszelakich!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że jest jakiś pewnik - nawet jeśli tylko jeden ;)I ja niczego za bardzo nie planuję, bo już zdążyłam się przekonać, że ani dziecko, ani mój niesubordynowany Małżonek się w te plany raczej idealnie nie wpiszą ;)

    Być szczęśliwym...No jasne, że trudne. Może nawet niewykonalne, tak w 100% i na dłuższą metę. Niech Ci się jednak uda chociaż zbliżyć do tego wymarzonego szczęścia - na tyle, na ile to możliwe :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś jesteś śliczna bez diet, liczenia kalorii Wszelkie postanowienia to banieczka mydlana. Życie w ciągu roku przynosi tyle że z tego można przygarnąć coś dobrego dla siebie. Kochana babeczko jesteś cieplutką , serdeczną iskierką z sedruchem na dłoni- i taka zostań. Taką życzeniową wisienką jest szczęście więc życzę Tobie by krążyło wokół Ciebie z ilością nieograniczoną;). Mocno ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Martus! Dla Was wszystkich Niech ten Nowy Rok będzie dobry ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego NAJLEPSZEGO w Nowym Roku-oby byl lepszy na prawde od zeszlego!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana dobrze wyglądasz , więc wcinaj sobie te szarlotki i inne cuda :) Wszystkiego dobrego na kolejny rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego w Nowym Roku!!! A diety i postanowienia niech śpią spokojnie do następnego sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w 2016 r.!!! Wreszcie troche wiecej fotek autorki bloga:-))) Podziwiam usmiech i wiem, ze nie ma co stawiac sobie wygorowanych wyzwan na Nowy Rok, bo co ma byc to bedzie. Ja tam tez wcinalam serniczek i pierniczek z puszystym kremem. Przeciez w sklepach tyle ciuchow, ze jesli stare nie beda pasowac, to kupimy sobie nowe, a co!!!
    Zycze wszystkiego naj-, naj-, naj- i weny tworczej z takim poczuciem humoru, jak dotychczas:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Was też wszystkiego najpiękniejszego:)) u nas w sylwestra nudy, po prostu,posiadowka przy słabym szampanem,którego lampkę wypilam o 21.00. Żadnego balu, tancow, rozrywki. Taki wieczór na rozmowie, nawet zbyt nie planowaliśmy, bo wiele zależy, czy będę mogła wrócić do pracy. To dopiero wrzesień a już mnie stresuje.

    Kochani, jeszcze raz wszystkiego cudownego dla całej Waszej rodzinki i miśka: ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla calej Twojej rodzinki w tym Nowym Roku !
    Piękne masz te córeczki ... jak one szybko rosną.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Martuś, niech ten Nowy Rok przyniesie przede wszystkim moc radości, pomyślności, zgody w rodzinie, spełnienie marzeń i świetną pracę dla Ciebie :)
    Dziewczyny na zdjęciach (wszystkie trzy!) piękne :) Misiek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś zdrówka i spokoju dla Was wszystkich w Nowym Roku.
    Matko jak patrzę na Twojego Miska to aż mi się chce psiaka kupowac. Ale do lata sie wstrzymać musze.
    Buziaki
    PS. Wyślij mi troszkę ciacha.
    Ewa Denys

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w nowym roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem z czego niby ialabys sie odchudzac-pieknie na tych zdjeciach wygladasz:) Zycze Ci i calej rodzince dobrego Nowego Roku. Niech bedzie lepszy od tego co odchodzi,niech bedzie zdrowy i pelen szczesliwych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku! Oby był lepszy niż poprzedni!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrego- lepszego- badz tylko spokojnego Nowego Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, jak zwykle wyglądacie pięknie a Misiek przeslodko :)
    Szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Martuś trzy stylizacje + Lilka = cudo
    .Nie robimy żadnych postanowień wszystko to rozwój wydarzeń i zbieg okoliczności. Życzę Waszej Rodzinie Szczęśliwego Nowego Roku .

    OdpowiedzUsuń
  21. No i dobrze! Smacznego nowego roku ;)
    Pięknie wyglądacie dziewczyny, a Misiek jak zwykle szykownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Ci zazdroszcze wielkiego poczucia humoru.
    Z Twoim - da sie rade przezyc najgorsze czasy.
    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  23. A u Ciebie jak zawsze - wspaniałe uśmiechnięte twarze pięknej rodzinki :) A ja właśnie się zastanawiałam czy nie dopisać na listę -schudnąć 5kg :D Ale już wszystko wiem ! Nie muszę się odchudzać :) tylko muszę sobie wyrobić mięśnie :D a więc muszę zacząć ćwiczyć. Ah, dawno mnie tu nie było, dziś wróciłam i poczułam ile radości dawało mi czytanie i po prostu bycie z wami w lepszych i gorszych chwilach :) całuski i wszystkiego wspaniałego w Nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  24. Obyśmy byli szczęśliwi w tym Nowym Roczku. I zdrowi. 😃

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja się nie wyrobiłam, ale życzenia są prosto z serca, więc mam nadzieję, że wybaczysz spóźnienie. Niech to będzie dla Was dobry rok, rok pozytywnych zmian. I dużo zdrowia. Błagam, stylizacji nie pokazuj, bo ja wystąpiłam w Sylwestra w piżamie/pidżamie :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowia i szczęścia w każdej płaszczyźnie życia życzę!!!!


    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w tym roku też nic nie planuję! Po prostu większość moich planów z zeszłego roku się przeniesie na ten nowy! Bo wydaje mi się, że niektóre z nich są na lata raczej a nie na rok!
    Ja bym pokazała moją kreację Sylwestrową, ale kto by chciał oglądać moją piżamę!
    A dla Ciebie zdrowia do przeżycia tego całego roku! Jak będziesz miała zdrowie to reszta inna jakoś się da!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko z czego Ty bys miala sie odchudzac??
    Dziekuje o wzajemnie - szczescia i zdrowia, reszta przyjdzie sama. Pieknie wygladacie i jak zwykle smaku narobilas.. sciskam!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczęśliwego Nowego ROKU!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marta udanego i w zdrowie wypasionego 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja już dawno stwierdziłam, że "sylwester" jest przereklamowany. A może nie miałam nigdy okazji odpowiednio go przeżyć? Hm... może się kiedyś nad tym zastanowię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Odrobinę... khm, khm... spóźnione - Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla Ciebie też wszystkiego najwspanialszego :) ja mam ten sam problem - uwielbiam piec, no a potem się szama, żeby tylko do śmieci nie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepszego w Nowym Roczku!

    Przybijam pione! Rowniez odchudzac sie w 2016 nie mam zamiaru! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!