Mama2c

Mama2c

środa, 30 marca 2016

Oksymoron...

Lubię fejsbuczka. Lubię go bardzo, bez względu na to, jak bardzo jest krytykowany przez jego zagorzałych przeciwników. Nie raz, nie dwa poprawiał mi humor. Tak, jak w te Święta. Wchodzę, a tam to:



Jako źródło tego memu, wskazany był ten adres.

Cóż... No to temat Świąt właściwie już sobie omówiliśmy, możemy przejść do zdjęć :)










 rok temu



 rok temu



















Bez względu na to jakie by nie były, albo... na jakie wyglądają, że były... najważniejsze, że wszyscy byliśmy zdrowi, razem (chociaż ciałem) i że pogoda była piękna.

24 komentarze:

  1. No zdjęcia wskazują na to, że święta były wesołe ;) z takimi dziewczynami miałyby być smutne??? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znam jeszcze jedną fajną graficzkę dotyczącą świąt :P wysłać ci na fejsbuczka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Martus wiesz,ze zdjecia piekne?? Naprawde super Was zobaczyc... tak malo piszesz... :( cudowna wiosna, piekne dziewczyny- z ta najstarsza ;) na czele!! Psina kudlata- rowniez piekna no i ta WIOSNA!!!! zazdraszczam :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiek jest uroczy i jaki kudlaty... w Swieta sie nie nudziliscie... :-)
    P s dziewczynki maja przedzialki na tej samej stronie. Widac, ze siostry :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ☺ Uśmiechnięci, kolorowi, śliczni, zdrowi -czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grafika trafiona w samo sedno - gdybyśmy spędzili tegoroczną Wielkanoc zgodnie z obowiązującymi w naszej rodzinie "tradycjami", to pewnie nasze "wesołe Święta" też można byłoby z powodzeniem uznać za oksymoron ;)

    Widzę, że u Was było bardzo aktywnie,kolorowo i niesztampowo :) Strój Lilki niesamowity, też w takim chcę wiosnę witać ! Aloha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jak ja bym chciała nad morzem mieszkać.... (wiem, że nie na temat, ale w sumie związane ze zdjęciami;) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z tego samego powodu facebooka lubie :) Tez nie raz poprawil mi humor kiedy juz myslalam,ze wszystko stracone ;)
    Jakkolwiek by nie bylo dziewczyny prezentuja sie pieknie:) A ja zachwycam sie waszymi koszulkami na jajka. Ach i och, jak ja bym chciala takie folkowe pisanki ! :) Wtedy nawet najgorsze swieta mialby swoj koloryt:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna mała wiosna do Was przybyła😊!!! Zdjęcia piękne, pisanki piękne, dziewczyny jak zawsze piękne!!! A Święta... Wszystko kiedyś mija... I tego się trzymajmy 😉. Odezwę się na mail wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jak Lilcia cudnie wygląda na tych pierwszych fotkach :) Zazdroszczę tej bliskości do morza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie:* zdjęcia cudne Wy uśmiechnięci:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super...że też nigdy na to nie wpadłam, haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia naprawdę super ! Pogoda , morze , plaża , uśmiechnięte Dzieciaki - SUPER !!!
    Ja za to na święta dostałam super kartkę !!! Bardzo , bardzo dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdrowe i rodzinne szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdrowe i rodzinne szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię fejsa. Jest ok.
    Święta jak widać udane. Cieszę się bardzo!
    Na zdjęciach widać głównie jak Eliza wyrosła :)
    A cóż to za kosz czerwony Lila miała? :)
    Misiu <3 :D
    Buziaki dla Was Martuś! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fb nie raz potrafił rozkręcić mój wrednowaty charakterek;))), po niektóych złotych myślach mój słownik się poszerza;))))). Pięknie wyglądacie Martuś, a Twoje dziewczynki to niezłe ślicznotki. O kurka zapomniałąm o Waszym przepięknym kudłaczu;). Uściski też dla niego

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesoło tam u Was :) Śliczne te Wasze córcie, modeleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj w radiu mówili o waszych szczecińskich zadeptanych krokusach :)
    Stylizacja Lili boska!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Grunt aby zdrowie dopisywało i aby ponownie w takim samym składzie rodzinnym spotkać się przy wigilijnym stole. :)
    Śliczne masz córki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!