Mama2c

Mama2c

piątek, 22 lipca 2016

Król Karol kupił królowej Karolinie...

No i jest! Wyczekiwana od pewnego lutowego telefonu, nasza mała księżniczka Karolinka.
Na czyje dzieci czeka się niemal równie mocno jak na swoje?
Na dzieci bliskich nam osób. A kiedy pozna się Anię i Wojtka, nie ma siły, żeby nie stali się nam bliscy.

I dziś, mocno po południu, kiedy ja buszowałam na Jarmarku Jakubowym (ależ fajnie było!) Ania została mamą po raz drugi. A ja po raz kolejny ciocią :) Duma mnie rozpiera, że hej!

Pamiętacie, jak niedawno pisałam, że Basia- moja chrześnica skończyła dwa latka? Przed urodzinami wybrałam się oczywiście po prezent dla Niej. I z czym wyszłam ze sklepu? Z drobiazgiem dla Karolinki :) Co więcej, jak już wpadłam na ten dział noworodkowy... Przepadłam. Jest coś takiego w tym szukaniu tych ubranek na pierwsze dni życia, co powoduje, delikatnie mówiąc, małą kluchę w gardle. Nie wiem, czy to przez fakt, że te ubranka są takie tycie... Czy dlatego, że człowiekowi stają zaraz przed oczami różne wspomnienia... Jeśli do tego dojdzie świadomość, że pewnie już nigdy nie będę wybierała takich ubranek dla swojego maluszka...

Dobrze, że co jakiś czas pojawia się w rodzinie takie maleństwo :)
Karolinko- witaj :*








... kiedy następnym razem się spotkamy, będzie nas więcej o naszą Małą Dziewczynkę :)

11 komentarzy:

  1. Ostatnio kupowałam prezent dla drugiego synka kolezanki. I też takie myśli, ze dla siebie już nic takiego nie kupię....

    Maleńkie dzieci są przecudowne, włącza mi się instynkt od razu by utulać, dbać, opiekować się itp: ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kiedy Ania przesłała mi pierwsze zdjęcia Małej, pierwsze co pomyślałam- ale bym ponosiła takiego maluszka, poprzytulała...

      Usuń
  2. Zakupy dla takich smerfów zawsze sprawialy mi przyjemność, nawet jak jeszcze nie mialam swojej córeczki.
    Widzę ze zgodnie z planami Jarmark obskoczyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciaki są cudowne.. a te małe, jeszcze nie pakujące! Przede wszystkim!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj na świecie Maluszku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja szalona Marto 😍 no ja wiem że jesteś kobieta pracująca ale żeby o razu wydawać swoje ciężko zarobione pieniądze na nas.... Już dość nam wysłałaś śliczności. Calusy dla Was i dzieki za te mile słowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam taką kluche na widok tych tyci tyci spioszkow, a gdy znajdę jakieś laurowe na dnie szuflady to już w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie dobre wieści. Gratulacje dla Rodziców, Przema i oczywiście dla dumnej Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!!! Też bym chętnie kupowala takie male ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam zdjęcia mojej małej imienniczki - i jest naprawdę cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!