Mama2c

Mama2c

czwartek, 24 listopada 2016

Miesiąc...

Odliczanie nie zawsze równa się oczekiwaniu... 
Faktem jest, że został miesiąc. 
Miesiąc do świąt... Rzekomo, tych najbardziej rodzinnych, najpiękniejszych, magicznych... 

11lat temu, na miesiąc przed świętami, urodził się Dawid... Za chwilę będzie pewnie wyższy ode mnie. Z całą pewnością już nie pamięta, jak zmieniałam Mu pieluchy i karmiłam papkami :) 
Sto lat!




W minioną niedzielę wybrałam się z dziewczynami na mini sesję świąteczną. Ja już znam oryginalne efekty (są powalające! jeszcze piękniejsze, niż w zeszłym roku, a wydawało mi się to niemożliwe), a dziś parę fotek z mojego telefonu... Dziewczyny na sesji u Ani były już trzeci raz i po onieśmieleniu nie było już ani śladu. Nie tylko musiałam je stamtąd siłą wyciągać, ale jeszcze chwila, a zrobiłyby sobie same ciąg dalszy sesji...





 




 

25 komentarzy:

  1. 11 lat to już poważny wiek dla mężczyzny :)
    He he jak zawsze dziewczynki urocze zwłaszcza w ruchu ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam słabość do takich rodzinnych sesji świątecznych! Mogę oglądać godzinami!. Żałuję tylko, że nie mam porządnego aparatu i rzecz jasna, że nie umiem takich zdjęć robić;) Może kiedyś... Marzenie do spełnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no 11 lat to juz ładny wiek;) moment i za dziewczynami bedzie ganial. sto lat dla niego. co do sesji to również uwielbiam takie. Mielismy zaplanowana taka, tylko kolega fotograf wyjechal.. ja osobiscie nie potrafie robic zdjec. zona sie zawsze zlosci na mnie, ze na 50 zdjec, ktore robie, to moze 2 sie nadaja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie świąteczne , w moim drugim życiu, robię :)
    Nam też co roku. Uwielbiam je :)))
    Czekam na efekty :))
    Sto lat dla jubilata :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja piękna ! Coraz mniej widać różnice wieku u Dziewczynek . Niedługo pewnie całkowicie sie zatrze ...
    Sto lat dla Dawidka !
    Tort to Twoje dzieło ??? Wyglada bardzo apetycznie !
    Miesiąc do świat : o rany !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny zdradzicie skąd macie te piękne sukienki?;)Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HM tegoroczna kolekcja, 40zł sztuka :)

      Usuń
    2. HM tegoroczna kolekcja, 40zł sztuka :)

      Usuń
  7. Niestety nie otwierają mi się te zdjęcia na moim tablecie :( My na takiej rodzinnej sesji jeszcze nie byliśmy.. Fajny pomysł.

    Sto lat dla chrześniaka! Jest dokładnie w wieku naszej Karoliny, chrześniaczki męża, bo też w listopadzie skończyła 11lat 😃 Piękny wiek ;)

    Buziaki, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat dla Dawida!
    zdjęcia w Ruchu dziewczyn wymiatają, muszę koniecznie też wykonać taką sesje!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sesja . Bedzie fajna pamiatka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Końcowy efekt pewnie będzie niesamowity, mi wyświetla się tylko ruchome. Może za rok uda nam się wybrać na taką sesję, o ile znajdę fotografa co wszystkich ujarzmi 😜

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tez tylko film się otwiera:( Dziewczyny super ! Chrześniakowi- szczęścia!A święta- będą , bez wzgledu na nasze nastroje...dla dzieci je zrobimy przecież...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas leci a ja z tel nie widzę zdjęć::-|

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjec nie widze, tylko 1 ruchome.
    Dziewczynki b. ladne!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też nie widać zdjęć a szkoda bo byłam ciekawa efektu, pamiątka na lata:)So lat Dla solenizanta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat dla synka.Zdjęc też nie widze a ciekawośc zjada. Życzę żeby ten czas oczekiwania był cudowny naprawdę a nie tylko rzekomo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie widzę fotografii, ale wierzę na słowo, że piękne ;-) No ja też czas odliczam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny tort i na pewno pyszny, 11 lat, to juz nie przelewki ;) to juz powazna mlodziez :) a takie sesje sa wspaniale :) cudowna pamiatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny tort i na pewno pyszny, 11 lat, to juz nie przelewki ;) to juz powazna mlodziez :) a takie sesje sa wspaniale :) cudowna pamiatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się nie mogę doczekać już świąt- mój ulubiony czas w ciągu całego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z taką sesją. Co prawda widzę tylko jednego gifa, ale dziewczyny prezentują się świetnie. Lila wydaje się taaaka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 11 lat to już prawie mężczyzna :)
    Sesja-świetny pomysł, gify się nie wszystkie otwierają :(
    Moja córka juz nie lubi zdjęć, a mój aparat...padł :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Otwiera mi sie tylko "ruchoma" fotka. :( Ale, chociaz tylko jedna, jest sliczna! :*

    Ja w tym roku jakos czekam na te Swieta (przynajmniej narazie). Co prawda grudzien mamy tak zawalony, ze smignie mi nie wiem kiedy i tydzien przed Bozym Narodzeniem pewnie bede epatowac raczej panika oraz wku*wem, ale co tam. Poki co, puszczam swiateczne CD po drodze do pracy i wzruszam sie na "Ave Maria" spiewane glosem Josha Grobana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oprócz tortu, nie widze innego zdjęcia :(
    same znaki zakazu :( :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie komentarz. Dzięki temu będę mogła odwdzięczyć się tym samym!